Elkészültünk az első éles verzióval. Tíz év több mint egymillió kampányának adatai, valamint a közösségi médiában folyamatosan megfigyelt nyelvi sémák vetik meg az alapját annak az egyedi szövegalkotó rendszernek, amely Magyarországon az elsők között vált bárki számára elérhetővé.

A Lingusta a nyelvi szubjektivitást, valamint az érzelmi- és szentiment tartalmak összefüggéseit veti össze olyan, nyelvészeti eszközökön alapuló módszerekkel, melyek közösen felderítik, vásárlóid mire reagálnak intenzíven.

A Neticle Media Intelligence és a Maileon közös fejlesztését korábbi külföldi példák, majd több mint egy év fejlesztés és tesztelés előzte meg.

A könnyen és gyorsan használható rendszer már élesben is bizonyított: az első három hónap eredményei alapján egy kampányon belül az egyedi megnyitók száma átlag 18%-kal magasabb a Lingustával. Az eddigi legnagyobb kampányon belüli vásárlási számot pedig megduplázta a rendszer által generált tárgy a kontroll tárgyhoz képest.

LINGUSTA ESETTANULMÁNY